Error 404 ✈️

25 november 2022 - Christchurch Airport, Nieuw-Zeeland

We zitten in Singapore op het vliegveld en op mijn mobiele telefoon is het nu 19.20 uur. Ik heb geen idee of het de Nieuw Zeelandse of de Singapore tijd is... Brein is een beetje de weg kwijt.

De laatste dag in Nieuw Zeeland zijn we 's ochtends vroeg richting Christchurch vertrokken. Drie uur rijden naar een leuke kleine stadscamping. Stad wat verkend en wat laatste souvenirs gekocht. Toen terug naar de camping om in te pakken en Vanessa te ontmantelen en op te ruimen. We zijn er een beetje "sad" van.  Nog een nachtje en dan zit het er echt op.

20221124_14433720221124_15144220221124_152359

Vanmorgen dus camper terug gebracht en naar het vliegveld. Dat lijkt op dit moment een eeuw geleden.

IMG-20221125-WA0002IMG-20221125-WA001520221125_080919

We hebben een vlucht van 11 uur achter de rug, een stop in Singapore van 6 uur en dan nog 13 uur naar Amsterdam.

20221125_104514

Daan noemt het een "Error 404" voor je brein.

IMG-20221125-WA0019

Maar het was het waard! We hebben een fantastische reis gehad en vonden het super om deze blog bij te houden. Voor de thuisblijvers maar zeker ook voor onszelf 💕

1. Melanie:
    25 november 2022
    Het was super om jullie reisavonturen te kunnen volgen. Ik heb ervan genoten! Ik wens jullie nog een goede laatste vlucht. Hou vol, nog eventjes en jullie kunnen het thuisfront weer in de armen sluiten ;-) met een prachtige levenservaring rijker.. 😘
  2. Margriet:
    25 november 2022
    Wij hebben genoten van jullie reis, verhalen en fotos. Ik heb alles gevolgd met de kaart van nieuw zeeland erbij. Nog even en dan liggen jullie weerin jullie eigen bed alsof er niks gebeurd is intussen.Verheugen ons op morgen. Liefs Pap en Mam.
  3. Diaan:
    25 november 2022
    Was superleuk om jullie zo beetje te volgen. Goeie reis en tot gauw!❤️
  4. Lotte Bemelmans:
    25 november 2022
    Tot snel, vond de verhalen super 🤍
  5. Annick Ploumen:
    25 november 2022
    Top, fijn dat jullie weer gezond en wel terug zijn en tot gauw.
  6. Liana:
    25 november 2022
    Ik verheugde me telkens op jullie verhalen. Goede reis terug❤️
  7. Marlies Pelzer.:
    25 november 2022
    Was heel fijn jullie verhalen te lezen. En jullie te volgen. Een fijne reis terug.
  8. Yvon:
    25 november 2022
    De laatste uurtjes en dan weer thuis..
    Was super om jullie te volgen!
    Rustig aan lekker bijkomen en tot gauw😘
  9. Marij:
    25 november 2022
    Wij hebben genoten van jullie prachtige verhalen en foto’s. Bedankt daarvoor! Het zal weer even omschakelen zijn om het brein weer te resetten als de reis achter de rug is. Warm weerzien van al jullie lieve mensen thuis zal daarbij vast helpen!😘
  10. Mariëlla:
    25 november 2022
    Even bijgelezen, ik lag wat achter. Bohhh wat een ervaring hè? Geweldig!!!En dan thuiskomen in een grauw kuttele Waubach😬 Wat een shock lijkt me dat. Succes met weer landen in het normale leven. Ik heb heerlijk mee genoten!😀👍
  11. Chantal:
    25 november 2022
    Wat een fantastische reis en hoe bijzonder is dat om die dan met je zoon of moeder te kunnen maken. Heb echt met jullie meegenoten ❤️
  12. Kim:
    26 november 2022
    Bah ik ga jullie verhalen missen!
    Maar wat waanzinnig dat jullie dit samen hebben gedaan !
    Dat is pas je best doen.
    💪👊😘